Exemplu // Societatea românească se țiganizează prin preluarea non-valorilor „țigănești”
„Țiganii” distrug muzica românească, înlocuind-o cu manelele țigănești. Carevasăzică niște cântăreți de manele (câteva zeci) reușesc să pervertească inocentele și rafinatele gusturi muzicale ale românilor. „Țiganii” sunt activi, periculoși și extrem de eficienți. 20 de milioane, verzi ca bradul, care susțin că au apărat Evropa, de veacuri strașnic zid de apărare, au devenit masă amorfă, pradă ușoară pentru „țigani”. Maneaua, mai periculoasă decât iataganul!
Evident, din cauza manelelor, nu mai poate tot românul asculta acasă sau în căști, la cârciumă, discotecă, rockoteca, club etc ceea ce îi plăcea și îi umplea inima și sufletul de bucurie lăuntrică: Bach, Vivaldi, Telemann, Mozart, Beethoven etc etc etc. De asemenea, sub amenințarea microfonului ținut de manelist la jugulara ascultătorului, acesta din urmă a trebuit să se jure că nu mai ascultă doine bătrânești sau cântece patriotice.
Evident, până la apariția manelelor, oamenii auzeau la petreceri numai muzică înaltă, cultă și patriotică. Între două beri…scuze!…între două cești de ceai, tot omul asculta „Treceți batalioane române Carpații”, doine de cătănie, cântece haiducești, „Fiică mică de-mpăratu”, „Ciocoiul”, „Zburătorul” etc. Asta când nu dansau de-a dreptul polci, mazurci, valsuri vieneze, brâuri, hore, sârbe etc.
De asemenea, până la apariția manelelor, toate petrecerile se terminau în zori cu „Deșteaptă-te, române” sau cu „Rapsodia română” nr. 1 in La major și nr. 2 în Re major.
This Post Has 0 Comments